Піскова терапія
ЯКПРАВИЛЬНО БУДУВАТИ БЕСІДУ ПІД ЧАС ТЕРАПІЇ З ПІСКОМ
ІГри в піску
З чого починати терапію в пісочниці
Уже давно доведено, що сіль, пісок і вода, як природні матеріали, наділені унікальними властивостями і здатні викликати образи певного характеру, які мають терапевтичний вилив на психіку дитини.
Власне, пісочна терапія має на меті творче самовираження людини. Цей психотерапевтичний метод спрямований на розв’язання особистісних проблем через роботу з образами особистого і колективного підсвідомого. Робота з образами у пісочній терапії сприяє самопізнанню, особистісному зростанню, розкриттю творчих ресурсів тощо.
Досвід свідчить, що під час ігор з піском діти:
* отримують велике емоційне задоволення;
* удосконалюють координацію рухів, дрібну моторику, орієнтацію у просторі;
* проявляють вербальну і невербальну активність, допитливість у пошуково-дослідницькій діяльності;
* формують навички позитивної комунікації;
* розвивають сенсорно-перцептивні здібності, зокрема тактильно-кінестетичну чутливість. Усі ці переваги ігор з піском дали змогу використовувати пісочницю з педагогічною метою. Перенесення традиційних педагогічних занять у пісочницю дає значний виховний та освітній ефект порівняно зі стандартними формами роботи з дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар